lördag 1 januari 2011

Nytt år, nya rubriker

De senaste dagarna har varit fruktansvärt roliga och fruktansvärt jobbiga men jag är stolt över mig själv. Jag har vågat hångla med någon och det var bara kravlöst och mysigt. Ingen ångest!!! Jag har berättat för någon mer och vågat vara sårbar, fått prata lite utan att bli sårad. Nyår var jobbigt för att han skulle varit i Sverige över nyår och det blev för mycket så att jag inte kunde andas ett tag. "Du förtjänar så mycket mer än du tror" räddade mig då. Det ska jag bära med mig när det blir tungt. Några få ord från en person vars åsikter jag respekterar som betyder så mycket. Det glädjer mig att det finns så bra människor i min närhet. Det finns så många som bryr sig.

2011 är en nystart. Jag ska våga, jag ska jobba mig igenom, jag ska lära mig. Nytt år, nya rubriker helt enkelt.

Du förtjänar så mycket mer än du tror

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar