söndag 2 januari 2011

Fly with me

Har en sån där dag idag då jag behöver göra en massa saker men inte kan riktigt ta mig för någonting. Eller egentligen har jag redan gjort en hel del saker men det tar bara väldigt lång tid emellan. Som att allting har en väldigt lång startsträcka. Och grejen är den att egentligen så hänger det mesta på att jag tar tag i en simpel sak. Jag måste leta reda på en grej som jag tappat bort i mitt för tillfället mycket kaosiga rum. På något sätt känns det ganska övermäktigt just nu. Positivt är dock att jag inte ser lika förjävlig ut längre som jag gjorde när jag vaknade med svullna ögon i förmiddags. Känner mig inte lika hemsk som inatt heller men inte riktigt hel ändå. Ligger väl nånstans mittemellan antar jag, försöker att inte känna efter så mycket. Nu ska jag faktiskt ta tag i det här med att leta upp det som behövs.

Det är konstigt hur tämligen lätta saker plötsligt kan te sig så svårt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar