lördag 20 november 2010

Nu förstår jag plötsligt varför folk väljer drickat som utväg. Är lite lagom lullfull efter lite vin och cider och plötsligt känns många saker lättare. Har dansat och skrattat idag. Lyssnat på musik så högt att det känns som att jag har bomull i huvudet nu. Det yr lite i huvudet och jag har lite svårt att träffa tangenterna när jag skriver men det är det värt för jag lyckades glömma en liten stund.

Jag vet att jag snart kommer att skriva igen när ångesten kommer ikapp mig men det skiter jag i nu. Antar att det är därför man måste ta till flaskan igen, och igen, och igen. Det är i alla fall inte min lösning, jag kommer att få handskas med brutal jävla ångest. Woho! Någon som vill byta skor med mig för ett tag? Näää tänkte väl det.

Jag skrattar och jag ler
Trots allt du gjorde
Så det så

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar