lördag 20 november 2010

25 dagar

Lyckades sova igenom den värsta ångesten och nu känns det inte så farligt ändå. Drömmer mycket på nätterna så särskilt utvilad blir jag ju inte och min huvudvärk verkar inte vilja ge med sig alls tyvärr. Förkyld är jag också, känns som att jag varit konstant förkyld i drygt tre veckor nu. Tror ni kronisk förkylning kan vara psykiskt? Har inte hört om den sortens psykiska besvär förut, haha.

Det är sol idag. Jag har en fin familj här. Men jag vill bara åka hem. Idag orkar jag inte. Jag vill hem. Vet att det inte är långt kvar tills jag ska åka hem och att jag inte kommer att känna såhär om ett par timmar. Men just nu, just nu vill jag hem. Sitta i din mysiga soffhörna och dricka te och äta lyxglass till en svensk film som bara du ville se med mig.

Jag tänker aldrig ge upp
Fuck you

1 kommentar:

  1. Man kan bli snorig om man sover för lite och för dåligt.. läste jag i en artikel för ett tag sen i nån tidning *ler* Jag vill också sååå gärna dricka te, äta lyxglass och titta på svensk film med dig <3 Snart är du äntligen hemma vännen!

    SvaraRadera