söndag 14 november 2010

19 dagar

Idag är jag arg. Det har varit en bra dag idag och för första gången sen det hände slapp jag tänka på det under ett par timmar. Kanske tre timmar, en välbehövlig paus. Och sen kom det över mig igen, självklart. Men inte lika chockerande som vanligt. Och nu är jag bara arg. Så jävla arg. För jag vet hur glad jag hade varit hela dagen idag om det inte vart för han, det han gjorde. Det gör mig arg. Så jävla arg. Skitförbannad. Jävla äckliga skitstövel! Jag vill skrika och slåss. Skulle det hända nu så skulle jag slåss för mitt liv, jag skulle skada honom så att han önskade att han aldrig fötts. Fy fan! Idag är jag arg.

Idag önskar jag dig att du fick känna hur det känns
Även om det innebär att du fick vara med om samma som jag
Idag önskar jag dig smärtan, ilskan och sorgen som jag lever med var dag
Idag är jag arg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar