torsdag 18 november 2010

23 dagar

Huvudvärk, illamående, yrsel, hjärtklappning, tryck över bröstet and it's all in my head. Jag vet att det bara är psykiskt men ibland är det jobbigt att det känns som att man ska dö. Fast det är nästan jobbigare att låtsas som att allt är bra. När jag inte kan få ner en endaste tugga och när jag tvingar mig själv att le fast jag bara vill sjunka genom jorden och försvinna. Är rädd att jag ser ut som någon form av läskig docka med mina tillgjorda leenden och glansiga, livlösa ögon. Väntar på att någon ska komma på mig, se att jag inte är på riktigt längre. Att någon ska upptäcka att mitt hjärta inte längre slår. Livlös.

Du dödade mig den kvällen
Du målade världen i svart och grått
Du väckte mina demoner
Du lämnade mina änglar att dö

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar