lördag 25 december 2010

60 dagar

Jag har överlevt julafton. Det var mysigt och nu är jag trött men glad. Tyckte att det var jobbigt när alla frågade varför jag bytte familj efter halva tiden eftersom att jag inte direkt känner för att svara "för att en snubbe våldtog mig". Istället blir det en förfinad version om att familjen var lite konstig. Det är visserligen ingen lögn men långt ifrån anledningen till att jag lämnade.

Är väldigt nöjd med mina klappar och nu vill jag bara fortsätta med mitt liv. Lämna det gamla bakom mig och utforska nya marker. Och gå i terapi som jag lovat mamma. Vet inte hur sugen jag är på det men folk säger att det ska vara bra för en att göra sånt så jag får väl lita på att det är sant antar jag. Usch jag ser inte alls fram emot det.

Jag försöker vara starkare än allt det här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar