onsdag 22 december 2010

57 dagar

Sitter med brutal huvudvärk. Hela huvudet dunkar och jag kan knappt läsa det som står på skärmen framför mig. Mina huvudvärkstabletter är slut så jag kan bara hoppas att jag kan somna och att huvudvärken kommer att vara borta imorgon när jag vaknar. Vet att min kropp är stressad och att det är vad som framkallat huvudvärken. Trots att jag skrattat mycket idag och umgåtts med folk jag tycker om så är det påfrestande att vara så nära. Vara så mycket. Jag är förvirrad. Vet inte riktigt min plats längre och det känns konstigt. Jag vet inta vart jag har folk men det beror inte på dem, det beror på mig. Det är jag som har ändrats och vad man än kan tro så är det mycket svårare att klura ut sig själv än att klura ut någon annan som förändrats.

Du har förändrat mig
Förändringen skrämmer
Förändringen sårar
Förändringen tröttar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar