torsdag 10 mars 2011

Varannandagsångest

Bor i en sophög för tillfället. Orkar inte städa. Orkar inte tvätta. Orkar inte diska. Orkar inte träna. Det enda jag gör är att plugga. Och kolla på film.

Känner mig äcklig just nu. Har ätit för mycket. Pluggat för lite. Jag fungerar bara varannan dag. Död i söndags. Plugga järnet måndag. Ofokuserad tisdag. Pluggade ännu mer onsdag. Sprallig och galen idag. Förhoppningsvis fokuserad imorgon. Måste ha städat tills på lördag för då finns det risk att det kommer folk hit. Borde ha städat till imorgon för då skulle vi kunna äta middag här. Vill ha städat nu för då skulle jag slippa städa sen. Jag köpte blommor, det känns inte lika roligt när de knappt märks i all röra. Jag undrar hur lång tid det skulle ta att röja upp här. Antagligen inte så lång tid. Det är nog mest disken. Snart har jag inte tallrikar kvar. Använde just den sista skeden. Den sista kniven använde jag för två dagar sen...illa.

Jag tycker om när man träffar en vän. Liksom kärlek vid första ögonkastet fast vänskap. Jag har en sån. Hon får mig att skratta. Det gör mig glad.

Kärlek i kaoset

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar