söndag 19 juni 2011

En speciell människa

Gråter så att det gör ont. Det finns bara en människa som kan få mig att känna mig helt jävla värdelös. Det finns bara en människa som kan krypa under skinnet på mig såhär och såra där det gör som mest ont. Det finns bara en människa vars förväntningar jag gång på gång försöker leva upp till trots att jag vet att det aldrig kommer att lyckas. Det finns bara en människa som på ett ögonblick får mig att känna mig liten, sårbar och oviktig. Med en blick, ett ord eller den fasansfulla tystnaden. När stämningen går att skära genom med knivar vassa som rakblad och när ingenting är rätt och allting är fel.

Jag vågar inte känna runt dig

2 kommentarer:

  1. Fina du, du måste vara rädd om dig!!
    Ingen har rätt att få dig att känna så, endast det bästa är gott nog. Människor som ger positiv energi är de bästa att omge sig med.
    Jag tror på dig!!
    Många kramar

    SvaraRadera
  2. Fina, fina du... Jag tänker på dig!

    KRAM!

    SvaraRadera