torsdag 3 februari 2011

Inte mitt fel

Mår dåligt. Är arg. Väntar fortfarande.

Har gått och blivit sjuk vilket inte alls hinns med just för tillfället. Har alldeles för mycket att göra för att vara sjuk. Ångest.

Blir arg när andra lastar över sina problem på mig. Alla har vi saker vi behöver jobba på, låt inte dina saker gå ut över mig. Jag har inte gjort något fel. Dessutom har jag fullt upp med att jobba med mina egna saker.

Har fortfarande inte hört av polisen. Mailade till och med dem men inte ett endaste ord har jag fått tillbaka. Har varit och testat mig igen. Nästa vecka får jag reda på en gång för alla hur det är.

Flyttkaos. Pluggkaos. Ångestkaos

1 kommentar:

  1. Jag skickar dig en kram, många tankar och ett stort tack för att du delar med dig av din historia. Starkt av dig!

    SvaraRadera