tisdag 22 februari 2011

Huvudvärkens femte dygn

Har ingen kraft till nånting på grund av den här förbannade jävla huvudvärken. Läkartid imorgon. Hoppas på starka tabletter som knockar ut antingen mig eller värken för nu är jag trött på det här. Så länge jag ligger ner och gör ingenting så är det okej men sitter/står jag upp, sitter framför datorn och försöker koncentrera mig mer än två minuter eller gör jag nånting över huvud taget så är det kört. Ont. Aj. Min plan var att jag ska iväg och träna ikväll...vet inte om det blir bättre eller sämre av det. Vet inte om jag kommer kunna. Tjejerna vill dessutom ses ikväll och jag vet inte om jag orkar. Jag har massa plugg som jag inte får gjort heller. Fan alltså. Nu räcker det.

De ska skicka tillbaka mina kläder från England nu eftersom att det inte blir någon rättegång. Hur är det meningen att det ska kännas att få tillbaka dem? Kommer jag kunna ha på mig de kläderna igen eller? Egentligen så skiter jag i alla plagg utom ett. Det var ganska varmt den kvällen så jag hade en stor stickad tröja istället för jacka på mig. Den var ju liksom inte med om nåt. Hoppas jag kan använda den i alla fall. Den är så fin. Jeansen, linnet och underkläderna skiter jag i.

Jag glömmer bort att äta. Tror inte att det hjälper i det här läget.

Att veta hur det känns

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar