lördag 15 oktober 2011

Så mycket, så enkelt, så underbart

Ibland är det som att jag översköljs av känslor. Det kommer fort och slår till hårt. Positiva och negativa känslor. Jag saknar dig så himla mycket. Det finns så mycket jag vill dela med dig, uppleva med dig, lära känna med dig. Hos dig. Du gör mig glad. Även fast det känns så att det gör ont i hjärtat när jag tänker på dig gör du mig lycklig. Det är så enkelt med dig. Med oss. Du vill mig väl, jag vill dig väl. Vi kan prata. Vi kan skratta. Vi kan gråta. Det jag känner är okej. Det jag går igenom är okej. Det jag gått igenom är okej. Jag är okej. Du tycker om mig för den jag är, allt som jag är. Du är nyfiken på mig. Du accepterar mig. Du lyfter mig, får mig att tro, får mig att vara mitt allra bästa jag. Jag tycker om dig så himla mycket. Jag tror att jag älskar dig.

Vackra värld
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar