söndag 17 juli 2011

Nästa kapitel

Då är det bestämt. Ett nytt kapitel i mitt liv tar fart och jag väntar med spänning på vart det ska leda mig. Igår pratade vi om att det sällan blir som man har tänkt sig, inte i mitt liv i alla fall, men att det ofta blir ganska bra ändå. Som i höstas, det var hemskt men det har lett till många insikter, vänskap och erfarenheter jag kan ta med mig på resten av resan. Som i våras med spontanflytten, det var tungt men också galet och roligt. Som i att jag hade tänkt jobba och resa i höst men att jag råkade komma in på en utbildning jag aldrig trott var möjlig och nu ska jag plötsligt flytta norrut. Det var inte alls vad jag tänkt. Men jag tror att det kan bli ganska bra ändå.

Oväntade vändningar

1 kommentar:

  1. Jag beundrar dig för dina val. Alla dina val. Men jag kommer sakna dig. Det gör redan ont. <3

    SvaraRadera